S2E36: “Twee keywords: content en contentement” Angelique Foré en Barbara De Beir (Generation WOW) over consistente content- en communicatiestrategie, community building en internationale headliners

50 Koffies Original - Een podcast door Yana Smits en Nadia El Makhfi - Maandagen

Categorieën:

In deze aflevering bespreken we hoe je als brand strategisch communiceert. Welk imago wil je uitstralen? Welke partnerships ga je aan voor een succesvolle launch? En hoe zet je jezelf en je bedrijf op de (internationale) kaart? We praten met experts in creatieve marketing en strategische communicatie: Angelique Foré en Barbara De Beir. Ze vertellen hoe ze in enkele jaren tijd een community van ondernemende vrouwen bijeenbrachten met de juiste partners en een stevige dosis doorzettingsvermogen. Angelique draait al meer dan vijftien jaar mee in de media- en communicatiesector. Ze werkte als televisieproducer bij Medialaan en was tien jaar medeoprichter en marketing & sales director bij Belmodo, een Belgisch online modeplatform en blogazine. Barbara heeft als marketeer gewerkt voor grote internationale bedrijven als Reckitt Benckiser en Imperial Meat Products. In 2017 werd ze General Manager van urban coworking space N°18 Ampla House in Gent, en ontmoette daar Angelique. In 2019 lanceerde het ondernemende vrouwenduo Generation WOW, een community voor ambitieuze vrouwen in alle fases van het ondernemerschap. Ze organiseren ook conferenties met internationale headliners als Esther Perel, Bobbi Brown en binnenkort Randi Zuckerberg.