S2E37: “Je brand is niet je logo” Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde (The Brand Guys) over hoe je met 4 euro marketingbudget een impactvolle love brand op de markt zet

50 Koffies Original - Een podcast door Yana Smits en Nadia El Makhfi - Maandagen

Categorieën:

In deze aflevering nemen we je mee in de wereld van buitengewone branding voor bedrijven in de horeca- en vrijetijdssector. Hoe creëer je van nul een concept dat aanslaat? Waarom blijf je best weg van doorsnee branding?  En welke ingrediënten heb je nodig voor een succesvolle love brand? We spreken de heren van de WASBAR en Chez Claire: Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde. Deze Gentse partners in life & business vormen sinds 2008 het brein achter verschillende Belgische merken. Vandaag doen The Brand Guys wat ze het liefst doen: straffe concepten en merken maken voor bedrijven in hospitality en leisure, allemaal vanuit hun missie “to fight the average”.