Cannes zomerspecial #1 | ING (Yolanda van Die) & KPN (Bartho Boer) over de toekomst van creativiteit en het marketingvak

CMOtalk - Een podcast door Klaas Weima - Energize - Zaterdagen

Categorieën:

Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes meerdere marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. Klaas is aanwezig tijdens het jaarlijks Lions Festival voor creativiteit, waar het beste reclame- en marketingwerk van de wereld wordt getoond. Te gast zijn:  Yolanda van Die, CMO van ING Nederland Bartho Boer, directeur merk en communicatie bij KPN. Yolanda van Die Yolanda van Die is de CMO van een van de grootste banken van Nederland. Van Die is zich bewust van de potentie van kunstmatige intelligentie in het marketingvak maar "conceptuele ideeën bedenken is nog steeds voorbehouden aan de bureaus".  Bartho Boer Telecomgigant KPN sleepte met hun ‘stukje van mij’ campagne met zangeres MEAU meerdere prijzen in de wacht tijdens het Cannes Lions Festival waaronder een Grand Prix. De campagne is wat betreft Bartho Boer, directeur merk en communicatie bij KPN "niet alleen maar mooi creatief werk, maar het heeft ook geleid tot meer gesprekken aan de eetkamer thuis". Cannes Lions Festival Jaarlijks wordt het Lions Festival voor creativiteit in de Franse kustplaats Cannes georganiseerd. Daar wordt het beste reclame- en marketingwerk van de wereld getoond.  Binnenkort in CMOtalk  Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes maar liefst vijf marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. In de volgende aflevering zijn te gast:  Robbert de Vreede, directeur marketing bij Unilever Nutrition  Ana Henriques, manager marketing en reclame van reisaanbieder TUI See omnystudio.com/listener for privacy information.