Cannes zomerspecial #2 | Unilever (Robbert de Vreede) & TUI (Ana Henriques) over de intrede van kunstmatige intelligentie in de marketingwereld

CMOtalk - Een podcast door Klaas Weima - Energize - Zaterdagen

Categorieën:

Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes meerdere marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. Klaas is aanwezig tijdens het jaarlijks Lions Festival voor creativiteit, waar het beste reclame- en marketingwerk van de wereld wordt getoond. Te gast zijn:  Robbert de Vreede, directeur marketing bij Unilever Nutrition Ana Henriques, manager marketing en reclame van reisaanbieder TUI Robbert de Vreede Robbert de Vreede, directeur marketing bij Unilever Nutrition is onder de indruk van de snelheid waarmee technologische ontwikkelingen elkaar opvolgen. "Morgen is weer iets mogelijk wat we vandaag als experiment doen." Van welke technologie maakt de marketeer van het voedingsmiddelenconcern gebruik?  Ana Henriques Ana Henriques, manager marketing en reclame van reisaanbieder TUI is optimistisch over de komst van kunstmatige intelligentie in de marketingwereld. "Ik denk dat AI veel taken versnelt en versimpelt." Daarbij merkt Ana wel op dat het voor "creativiteit een ander verhaal is". Welke taken heeft AI binnen TUI al overgenomen?  Cannes Lions Festival Jaarlijks wordt het Lions Festival voor creativiteit in de Franse kustplaats Cannes georganiseerd. Daar wordt het beste reclame- en marketingwerk van de wereld getoond.  Binnenkort in CMOtalk  Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes maar liefst vijf marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. In de volgende aflevering is te gast:  Constantijn van Oranje, speciaal gezant van Techleap See omnystudio.com/listener for privacy information.