#60 - Omroepbobo

We maken ons in de laatste aflevering van dit seizoen klaar voor het nieuwe mediajaar. Maar voor we de champagne sabreren staan we stil bij de afgelopen mediaweek, waarin het rommelde bij Op1 en wij op bezoek gingen bij Marcel en Gijs. Dit tv-seizoen mocht dan het jaar van de nepobaby’s zijn, Sem van Dijk bewijst op de valreep dat je ook nog gewoon op eigen kracht door kunt breken. Ondertussen wil tout Hilversum fris voor de dag komen: BN’ers blijven massaal naar de kapper gaan en Frits Sissing steekt Maestro deze zomer zelfs in een nieuw jasje. Dat je sommige voorbereidingen niet vroeg genoeg kan treffen weet oer-BN'er Jeroen Krabbé, hij bereidt zich nu al voor op zijn 80e verjaardag over anderhalf jaar. Om het jaar in stijl af te sluiten visualiseren we dé BN’ers van dit tv-seizoen. We wensen iedereen een fijne mediazomer en vast een gelukkig nieuw mediajaar!Onze sponsor:🎬 Kiddo: Ga vanaf 5 juli naar Kiddo in de bioscoop!💧 Air-up: Ga naar air-up.com en krijg 10% korting met de code 'meiden10'Muziek: Keez GroentemanInstagram: @de_mediameiden: Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Op speelse wijze nemen tv-redactrices, collegaatjes en beste vriendinnen Tamar Bot & Fanny van de Reijt je mee achter de schermen van de showbizzindustrie. Wat is preppen en is dat eigenlijk hetzelfde als fluffen? Hoe bel je een BN'er twee uur voor de uitzending af? Wat is het geheim van Frits Sissing? En waarom zijn woonprogramma’s zo onweerstaanbaar?De mediameiden praten je bij over het sappigste medianieuws van de week en bespreken hét programma waar iedereen naar keek - of naar had moeten kijken. In ‘Het etablissement van een BN’er’ gaan ze op bezoek bij de sterren. Want hoe smaakt de havercappuccino van Gordon?Tussendoor trakteren ze op gênante carrièreverhalen uit de oude doos. Want één ding staat vast: There's No Business Like Show Business. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.