#68 - Een sterk merk

Steeds meer BN’ers hebben last van hun stoelgang. Anno 2023 deinzen deze sterren er niet voor terug om ons daar deelgenoot van te maken via Instagram. Gelukkig zijn er ook BN’ers die hun socialmediakanalen heel anders inzetten, zoals Ron Boszhard. We brengen een ode aan zijn unieke online signature. De rectificaties betreffen deze week een zaak van leven en dood. Ook komen we terug op de BN’er die bovengemiddeld veel komkommers eet. Vooral de logistieke details laten ons niet los. Ondertussen blijven mannen zichzelf in het zonnetje zetten. Daan Schuurmans ging draaien op een echte tv-dag, en als klap op de vuurpijl gaf de enige echte Tina Nijkamp een analyse van onze podcast.💰 Knab: Ga naar knab.nl voor alle informatie!🐼 Bamigo: Ga naar bamigo.com en krijg met de code 'media25' 25% korting op je bestelling!❤️ Instagram: @de_mediameiden:🦫 Pre-order ons boek Bijna niets gebeurt toevallig (1 november in huis)Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): [email protected](Media)bureaus: [email protected]: Keez GroentemanMontage: Viktor van Woudenberg Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Op speelse wijze nemen tv-redactrices, collegaatjes en beste vriendinnen Tamar Bot & Fanny van de Reijt je mee achter de schermen van de showbizzindustrie. Wat is preppen en is dat eigenlijk hetzelfde als fluffen? Hoe bel je een BN'er twee uur voor de uitzending af? Wat is het geheim van Frits Sissing? En waarom zijn woonprogramma’s zo onweerstaanbaar?De mediameiden praten je bij over het sappigste medianieuws van de week en bespreken hét programma waar iedereen naar keek - of naar had moeten kijken. In ‘Het etablissement van een BN’er’ gaan ze op bezoek bij de sterren. Want hoe smaakt de havercappuccino van Gordon?Tussendoor trakteren ze op gênante carrièreverhalen uit de oude doos. Want één ding staat vast: There's No Business Like Show Business. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.