#73 - Nieuw mediamoment

Steeds meer bekende mannen blijken te kunnen lezen. Ook met de schrijfvaardigheid is het tegenwoordig goed gesteld. Na Dinand Woesthoff schreef ook Giel Beelen een openbare brief aan een dierbare. Collega Arjan Noorlander raakte ondertussen hevig geĂŻnspireerd door zijn eigen teksten. Een van ons bewaakte met hart en ziel de telefoon van vakvrouw Mona Keijzer, de ander ontving een app van powervrouw Trijntje Oosterhuis. The beaver is nu wel heel erg back, maar ook de brutale steenmarter kan er wat van. Als dieren de mediaweek verstoren, wat doe je dan als mediameid?Onze sponsor:💰 a.s.r. Vooruit: Als je uiterlijk 31 december een persoonlijk pensioenbeleggingsrekening opent, betaal je de eerste 12 maanden geen administratiekosten!đŸŠ« Koop ons boek! Bijna niet gebeurt toevalligWil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): [email protected](Media)bureaus: [email protected]: Keez GroentemanMontage: Viktor van Woudenberg Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Op speelse wijze nemen tv-redactrices, collegaatjes en beste vriendinnen Tamar Bot & Fanny van de Reijt je mee achter de schermen van de showbizzindustrie. Wat is preppen en is dat eigenlijk hetzelfde als fluffen? Hoe bel je een BN'er twee uur voor de uitzending af? Wat is het geheim van Frits Sissing? En waarom zijn woonprogramma’s zo onweerstaanbaar?De mediameiden praten je bij over het sappigste medianieuws van de week en bespreken hĂ©t programma waar iedereen naar keek - of naar had moeten kijken. In ‘Het etablissement van een BN’er’ gaan ze op bezoek bij de sterren. Want hoe smaakt de havercappuccino van Gordon?Tussendoor trakteren ze op gĂȘnante carriĂšreverhalen uit de oude doos. Want Ă©Ă©n ding staat vast: There's No Business Like Show Business. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.