#79 - Nieuwe namen en vertrouwde gezichten

De meeste sterren zijn opgewekt het nieuwe jaar begonnen. René Froger combineerde twee vakanties en Quinty Trustfull gaf in een groot interview aan erg blij te zijn met haar nieuwe overgordijnen. Wie minder blij is is de nepobaby des vaderlands, hij vindt het BN’er-schap lastig en schreef er een lied over. Wij gingen met het hele team van De mediameiden op bedrijfsuitje naar de grootste kroeg van Nederland. We genoten van rasartiesten, zagen molshopen van BN'ers en op het parkeerdek bij Ahoy beleefden we een Wie is de Mol-achtige scene. Luisteraars komen ten slotte met oplossingen voor het grote crème fraîche-mysterie en wij verloren ons hart aan een chips met sour cream; daarom keert de rubriek Chips van de week weer eens terug.Onze sponsor:🐰 BUNNI: Ga naar bunni.nl/mediameiden en probeer BUNNI drie maanden gratis!🦫 Koop ons boek! Bijna niets gebeurt toevalligWil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): [email protected](Media)bureaus: [email protected]: Keez GroentemanMontage: Viktor van Woudenberg Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Op speelse wijze nemen tv-redactrices, collegaatjes en beste vriendinnen Tamar Bot & Fanny van de Reijt je mee achter de schermen van de showbizzindustrie. Wat is preppen en is dat eigenlijk hetzelfde als fluffen? Hoe bel je een BN'er twee uur voor de uitzending af? Wat is het geheim van Frits Sissing? En waarom zijn woonprogramma’s zo onweerstaanbaar?De mediameiden praten je bij over het sappigste medianieuws van de week en bespreken hét programma waar iedereen naar keek - of naar had moeten kijken. In ‘Het etablissement van een BN’er’ gaan ze op bezoek bij de sterren. Want hoe smaakt de havercappuccino van Gordon?Tussendoor trakteren ze op gênante carrièreverhalen uit de oude doos. Want één ding staat vast: There's No Business Like Show Business. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.