CMOtalk

Een podcast door Klaas Weima - Energize - Zaterdagen

Zaterdagen

Categorieën:

148 Afleveringen

  1. E107 I Joost Geurtsen (New York Pizza) over merkvoorkeur en growth

    Gepubliceerd: 16-9-2023
  2. E106 I Bart Delmulle over hoe PostNL versnelt met digitale transformatie

    Gepubliceerd: 2-9-2023
  3. E105 I Hoe Marcel's Green Soap plek verovert op het schap

    Gepubliceerd: 8-7-2023
  4. E104 I Renske Thelosen (Dopper) legt uit hoe je echt gedrag verandert

    Gepubliceerd: 24-6-2023
  5. E103 I Greo Belgers (BMW) over duurzaam innoveren

    Gepubliceerd: 10-6-2023
  6. E102 I Mark Appel (Backbase) over marketing bij een unicorn

    Gepubliceerd: 27-5-2023
  7. E101 I Robin Clements (KPN) over 1-op-1 marketing (en de toekomst van lineaire tv)

    Gepubliceerd: 13-5-2023
  8. Jubileumeditie: De top 10 tips uit 100 CMOtalks

    Gepubliceerd: 1-5-2023
  9. E100 I Peer Swinkels (Swinkels Family Brewers) over marketing op het hoogste niveau

    Gepubliceerd: 29-4-2023
  10. E99 I Boudewijn den Herder (Essent) over het creëren van klantwaarde

    Gepubliceerd: 15-4-2023
  11. E98 I Wieke Vrielink (Schiphol) over customer experience

    Gepubliceerd: 30-3-2023
  12. E97 I Frans Leenaars (TUI) over duurzaamheid in de reisbranche

    Gepubliceerd: 18-3-2023
  13. BONUS | Live: Michiel Muller (Picnic) over ondernemerschap en marketing

    Gepubliceerd: 11-3-2023
  14. E96 I Suzanne van der Cammen (Indeed) over online recruitment

    Gepubliceerd: 4-3-2023
  15. E95 I Brenda Smith (Kruidvat) over merkbouwen

    Gepubliceerd: 18-2-2023
  16. E94 I Peeter Verlegh (VU) en Nathalie Lam (Philips) over merkactivisme

    Gepubliceerd: 4-2-2023
  17. E93 I Jan Willem Stapel (HBM Machines) over duurzame groeistrategie

    Gepubliceerd: 21-1-2023
  18. E92 I Valéry Gresnigt (Polestar) over merkbouw en pr

    Gepubliceerd: 7-1-2023
  19. E91 I Ewa Skotnicki (Fairphone) over duurzaamheid in telecom en impactvolle marketing

    Gepubliceerd: 24-12-2022
  20. E90 | Esther Oostrom (Klaverblad) over het toekomstbestendig houden van je merk (en organisatie)

    Gepubliceerd: 10-12-2022

3 / 8

Klaas Weima gaat in gesprek met de Chief Marketing Officers van succesvolle bedrijven. Wat is hun geheime wapen in de strijd om aandacht van de consument? Over merkbouw, digitale transformatie en groei.