Designer Notes
Een podcast door Idle Thumbs
Categorieën:
84 Afleveringen
-
Designer Notes 84: Zach Barth - Part 1
Gepubliceerd: 31-8-2024 -
Designer Notes 83: Mitch Lasky - Part 2
Gepubliceerd: 6-6-2024 -
Designer Notes 82: Mitch Lasky - Part 1
Gepubliceerd: 6-5-2024 -
Designer Notes 81: Jake Solomon - Part 2
Gepubliceerd: 11-4-2024 -
Designer Notes 80: Jake Solomon - Part 1
Gepubliceerd: 5-12-2023 -
Designer Notes 79: Trent Kusters - Part 2
Gepubliceerd: 9-10-2023 -
Designer Notes 78: Trent Kusters - Part 1
Gepubliceerd: 25-9-2023 -
Designer Notes 77: Cole Wehrle
Gepubliceerd: 14-8-2023 -
Designer Notes 76: Tanya Short
Gepubliceerd: 23-6-2023 -
Designer Notes 75: Moonbreaker
Gepubliceerd: 3-5-2023 -
Designer Notes 74: Charlie Cleveland
Gepubliceerd: 13-4-2023 -
Designer Notes 73: Liz England
Gepubliceerd: 15-3-2023 -
Designer Notes 72: Harvey Smith
Gepubliceerd: 10-1-2023 -
Designer Notes 71: Matthew Davis
Gepubliceerd: 29-11-2022 -
Designer Notes 70: Justin Ma
Gepubliceerd: 9-10-2022 -
Designer Notes 69: Chris Delay - Part 2
Gepubliceerd: 15-8-2022 -
Designer Notes 68: Chris DeLay - Part 1
Gepubliceerd: 27-6-2022 -
Designer Notes 67: Old World
Gepubliceerd: 18-5-2022 -
Designer Notes 66: Luca Redwood
Gepubliceerd: 28-3-2022 -
Designer Notes 65: Robin Hunicke - Part 2
Gepubliceerd: 19-2-2022
Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.