Nice Games Club - a gamedev podcast!

Een podcast door Ellen, Stephen, and Mark - Donderdagen

Donderdagen

Categorieën:

437 Afleveringen

  1. Serialization (with Joanna May)

    Gepubliceerd: 12-12-2024
  2. Nice Games Jam: "Space Mall Mystery VHS Game"

    Gepubliceerd: 5-12-2024
  3. Digital Escape Rooms (with Lydia Symchych)

    Gepubliceerd: 28-11-2024
  4. Nice Thinking: "Iterative Game Jam"

    Gepubliceerd: 21-11-2024
  5. Puzzle Systems (with Arvi "Hempuli" Teikari)

    Gepubliceerd: 15-11-2024
  6. Nice Games Jam: "Soapbox Derby OF TIME"

    Gepubliceerd: 7-11-2024
  7. Tutorialization with Puzzles (with Luke Spierewka)

    Gepubliceerd: 1-11-2024
  8. "Please go vote." Runtime Asset Management; Double Jump vs. Dash

    Gepubliceerd: 24-10-2024
  9. Combat Design (with Timothy Staton-Davis)

    Gepubliceerd: 17-10-2024
  10. “That’s way too many pawns.” Communicating Difficulty; Remixed Play Modes

    Gepubliceerd: 11-10-2024
  11. "Numbers go up." Scoring 101; Turning off the Gamedev Brain

    Gepubliceerd: 3-10-2024
  12. Optimization (with Jarryd Huntley)

    Gepubliceerd: 26-9-2024
  13. "It's hard how my mind works." Audio Middleware; Psychic Distance

    Gepubliceerd: 19-9-2024
  14. Nice Thinking: "Player Personas"

    Gepubliceerd: 12-9-2024
  15. The Duluth Basement Session

    Gepubliceerd: 6-9-2024
  16. "Apply your context, thusly." Instructions; Cynicism

    Gepubliceerd: 29-8-2024
  17. "The lensing effect of the window." Theming vs. Aesthetics; Parries

    Gepubliceerd: 22-8-2024
  18. Accessibility (with Dave McKee)

    Gepubliceerd: 15-8-2024
  19. "Imagine it's running on a potato." Targeting Multiple Platforms; Spirit Island Spirits

    Gepubliceerd: 9-8-2024
  20. Physics 101 (with Scott Lembcke)

    Gepubliceerd: 1-8-2024

2 / 22

The podcast where nice gamedevs talk gaming and game development. Nice!

Visit the podcast's native language site