26 Afleveringen

  1. #26 Conversations on Design & AI

    Gepubliceerd: 6-10-2022
  2. #25 International students of Delft Design – Yuka & Jack

    Gepubliceerd: 31-8-2022
  3. #24 – Clashing Disciplines in Healthcare - Richard Goossens

    Gepubliceerd: 30-6-2022
  4. #23 – A Designer walks into a Hospital - Maaike Kleinsmann

    Gepubliceerd: 4-4-2022
  5. #22: A License to Operate – Jan Konietzko

    Gepubliceerd: 18-1-2022
  6. #21: Generative Design – Jun Wu

    Gepubliceerd: 11-12-2021
  7. #20: Let it go, let it go — Flora Poppelaars

    Gepubliceerd: 16-11-2021
  8. #19: Is it good enough? – Jeroen van Erp

    Gepubliceerd: 6-8-2020
  9. #18: Neutral is impossible - Annemiek van Boeijen

    Gepubliceerd: 8-6-2020
  10. #17: Noise-cancelling windows and wacky giraffes – Joost Dommisse

    Gepubliceerd: 22-4-2020
  11. #16: Infuse a Little Empathy - Sofie Dideriksen

    Gepubliceerd: 15-4-2020
  12. #15: Tales of an Isolation Veteran - Yongqing Jackie Fei

    Gepubliceerd: 8-4-2020
  13. #14: (Not) Safe for Designers? – Erik Tempelman

    Gepubliceerd: 1-4-2020
  14. #13: Big Fat Nonsense - Sam van Eijk

    Gepubliceerd: 12-2-2020
  15. #12: Copying from the Old Dutch Masters – Willemijn Elkhuizen

    Gepubliceerd: 29-1-2020
  16. #11: How To Make the Shiny Thing Happen - Marco Steinberg

    Gepubliceerd: 17-1-2020
  17. #10: Freedive with Kevin Shahbazi

    Gepubliceerd: 17-12-2019
  18. #9: Freedive with Hester le Riche

    Gepubliceerd: 17-12-2019
  19. #8: Power comes from the “But...” - Donald Norman

    Gepubliceerd: 4-12-2019
  20. #7: We Should Think Into The Box - Sicco Santema

    Gepubliceerd: 3-10-2019

1 / 2

If you’re interested in how a sustainable design professor got mixed up in a global-scale lawsuit between tech giants Samsung and Apple, this podcast is for you. Want to know why innovating is so hard, and why there is no campus radio in Delft? Join our very own Ianus Keller, Teacher of Practice at Delft University of Technology, and listen to the stories of our designers, researchers and teachers.

Visit the podcast's native language site