RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
382 Afleveringen
-
Episode 101 – Promoting Your Game
Gepubliceerd: 25-11-2016 -
Episode 100 – Structuring Game Texts
Gepubliceerd: 12-11-2016 -
Episode 99 – Why do you Hate your Readers?
Gepubliceerd: 3-11-2016 -
Episode 98 – Editing Rulebooks V2
Gepubliceerd: 21-10-2016 -
Episode 97 – What an Editor can do for you
Gepubliceerd: 10-10-2016 -
Episode 96 – GenCon Playtesting Panel
Gepubliceerd: 29-9-2016 -
Episode 95 – Gearheads
Gepubliceerd: 18-9-2016 -
Episode 94 – Different Voices: Diverse RPGs
Gepubliceerd: 9-9-2016 -
Episode 93 – Heartwrenchers: Emotional RPGs
Gepubliceerd: 1-9-2016 -
Episode 92: Introduction to RPG Publishing
Gepubliceerd: 20-8-2016 -
Episode 91 – Intro to RPG Design
Gepubliceerd: 15-8-2016 -
Episode 90 – Fictional Cartography v2
Gepubliceerd: 11-8-2016 -
Episode 89 – Game Mechanics as Social Engineering
Gepubliceerd: 30-7-2016 -
Episode 88 – Science Fiction in RPGs
Gepubliceerd: 24-7-2016 -
Episode 87: Sanity Points
Gepubliceerd: 17-7-2016 -
Episode 86: GMing Outside your Comfort Zone
Gepubliceerd: 10-7-2016 -
Episode 85: Repurposing Mechanics
Gepubliceerd: 1-7-2016 -
Episode 84: Patterns and Shapes in Larp Design
Gepubliceerd: 24-6-2016 -
Episode 83 – Give and Receive Critique
Gepubliceerd: 17-6-2016 -
Episode 82 – Kickstarter 101 (2015)
Gepubliceerd: 8-6-2016
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing