RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
382 Afleveringen
-
Episode 61 – Coming Up in the Indies: From Newcomer to Company Owner
Gepubliceerd: 11-7-2015 -
Episode 60 – Accessibility and Disability
Gepubliceerd: 4-7-2015 -
Episode 59 – Style Guides are your Friend
Gepubliceerd: 27-6-2015 -
Episode 58 – Moving Beyond Tokenism
Gepubliceerd: 20-6-2015 -
Episode 57 – So You’re Making Your First Game
Gepubliceerd: 12-6-2015 -
Episode 56 – What Editors Do
Gepubliceerd: 30-5-2015 -
Episode 55 – How to Succeed at Conventions
Gepubliceerd: 22-5-2015 -
Episode 54 – Playtest Feedback
Gepubliceerd: 12-5-2015 -
Episode 53 – Cartography of Fictional Worlds
Gepubliceerd: 4-5-2015 -
Episode 52 – Collaborating with Friends
Gepubliceerd: 15-4-2015 -
Episode 51 – RPG Podcasting and Design
Gepubliceerd: 30-3-2015 -
Episode 50 – Computer Hacking in Games
Gepubliceerd: 21-3-2015 -
Episode 49 – Gmless RPGs and other Variations
Gepubliceerd: 7-3-2015 -
Episode 48 – The Writer’s Workshop
Gepubliceerd: 28-2-2015 -
Episode 47 – Playtesting Brutally
Gepubliceerd: 14-2-2015 -
Episode 46 – Least System Necessary
Gepubliceerd: 7-2-2015 -
Episode 45 – Icons and Anchors
Gepubliceerd: 31-1-2015 -
Episode 44 – Succeeding at Conventions and Trade Shows
Gepubliceerd: 24-1-2015 -
Episode 43 – Book Design First Principles
Gepubliceerd: 17-1-2015 -
Episode 42 – Adventure Design as Technology
Gepubliceerd: 10-1-2015
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing