382 Afleveringen

  1. Episode 21 – Game Design is Mind Control

    Gepubliceerd: 5-8-2013
  2. Episode 20 – The Kickstarter Roundtable

    Gepubliceerd: 16-3-2013
  3. Episode 19 – Introduction to Nordic Larp

    Gepubliceerd: 9-3-2013
  4. Episode 18 – Volatility in Game Design

    Gepubliceerd: 2-3-2013
  5. Episode 17 – The International RPG Scene

    Gepubliceerd: 16-2-2013
  6. Episode 16 – Indie Cradle to Indie Grave

    Gepubliceerd: 9-2-2013
  7. Episode 15 – History Panic

    Gepubliceerd: 2-2-2013
  8. Episode 14 – Advanced GM’less Play

    Gepubliceerd: 26-1-2013
  9. Episode 13 – Introduction to GMless Play

    Gepubliceerd: 19-1-2013
  10. Episode 12 – Playtesting RPG’s

    Gepubliceerd: 12-1-2013
  11. Episode 11 – It’s a Hit, now what? Dealing with Unexpected Success

    Gepubliceerd: 5-1-2013
  12. Episode 10: The Retailer’s View – What sells, what doesn’t and why

    Gepubliceerd: 30-12-2012
  13. Episode 9: Self-Publishing: Production and Fulfillment

    Gepubliceerd: 22-12-2012
  14. Episode 8: Licensing Popular Intellectual Property

    Gepubliceerd: 15-12-2012
  15. Episode 7: Lessons from Indie Publishing

    Gepubliceerd: 8-12-2012
  16. Episode 6: Addressing Controversial Topics

    Gepubliceerd: 1-12-2012
  17. Episode 5: Editing and Organizing Game Text

    Gepubliceerd: 24-11-2012
  18. Episode 4: Care and Feeding of Artists

    Gepubliceerd: 17-11-2012
  19. Episode 3: The Graphic Design and Layout Panel

    Gepubliceerd: 15-11-2012
  20. Episode 2: My Dearest Failure: Games That Didn’t Work and Why

    Gepubliceerd: 13-11-2012

19 / 20

The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing

Visit the podcast's native language site