RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
382 Afleveringen
-
Episode 21 – Game Design is Mind Control
Gepubliceerd: 5-8-2013 -
Episode 20 – The Kickstarter Roundtable
Gepubliceerd: 16-3-2013 -
Episode 19 – Introduction to Nordic Larp
Gepubliceerd: 9-3-2013 -
Episode 18 – Volatility in Game Design
Gepubliceerd: 2-3-2013 -
Episode 17 – The International RPG Scene
Gepubliceerd: 16-2-2013 -
Episode 16 – Indie Cradle to Indie Grave
Gepubliceerd: 9-2-2013 -
Episode 15 – History Panic
Gepubliceerd: 2-2-2013 -
Episode 14 – Advanced GM’less Play
Gepubliceerd: 26-1-2013 -
Episode 13 – Introduction to GMless Play
Gepubliceerd: 19-1-2013 -
Episode 12 – Playtesting RPG’s
Gepubliceerd: 12-1-2013 -
Episode 11 – It’s a Hit, now what? Dealing with Unexpected Success
Gepubliceerd: 5-1-2013 -
Episode 10: The Retailer’s View – What sells, what doesn’t and why
Gepubliceerd: 30-12-2012 -
Episode 9: Self-Publishing: Production and Fulfillment
Gepubliceerd: 22-12-2012 -
Episode 8: Licensing Popular Intellectual Property
Gepubliceerd: 15-12-2012 -
Episode 7: Lessons from Indie Publishing
Gepubliceerd: 8-12-2012 -
Episode 6: Addressing Controversial Topics
Gepubliceerd: 1-12-2012 -
Episode 5: Editing and Organizing Game Text
Gepubliceerd: 24-11-2012 -
Episode 4: Care and Feeding of Artists
Gepubliceerd: 17-11-2012 -
Episode 3: The Graphic Design and Layout Panel
Gepubliceerd: 15-11-2012 -
Episode 2: My Dearest Failure: Games That Didn’t Work and Why
Gepubliceerd: 13-11-2012
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing