RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
Categorieën:
374 Afleveringen
-
Episode 312 - Economics and Trade as Design Elements
Gepubliceerd: 27-11-2021 -
Episode 311: New Editions
Gepubliceerd: 22-11-2021 -
Episode 310: Asymmetric Roleplaying Game Design
Gepubliceerd: 6-11-2021 -
Episode 309: Getting your First RPG Published
Gepubliceerd: 30-10-2021 -
Episode 308: Games Are Art
Gepubliceerd: 23-10-2021 -
Episode 307: Contract Literacy 101
Gepubliceerd: 16-10-2021 -
Episode 306: Art Direction Case Study
Gepubliceerd: 9-10-2021 -
Episode 305 : Lowering the Barrier to Entry to Trad RPGs
Gepubliceerd: 2-10-2021 -
Episode 304 - Pitch Perfect
Gepubliceerd: 25-9-2021 -
Episode 303: New Tools for Old Hands
Gepubliceerd: 19-9-2021 -
Episode 302: Shores Not Quite Undiscovered
Gepubliceerd: 12-9-2021 -
Episode 301: Games, Gamefeel and Umami
Gepubliceerd: 4-9-2021 -
Episode 300: Crafting Game Mechanics to Support Player Agency
Gepubliceerd: 28-8-2021 -
Episode 299: NPCs as a Design Elements
Gepubliceerd: 21-8-2021 -
Episode 298: Becoming Better Than Well Intentioned
Gepubliceerd: 14-8-2021 -
Episode 297: Accessible Core Mechanics and Horror
Gepubliceerd: 9-8-2021 -
Episode 296: RPGs for Therapy
Gepubliceerd: 24-7-2021 -
Episode 295: Integrating the Natural World
Gepubliceerd: 18-7-2021 -
Episode 294: Applying Education Theory in Games
Gepubliceerd: 11-7-2021 -
Episode 293: Publishing in Asia
Gepubliceerd: 3-7-2021
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing