RPG Design Panelcast

Een podcast door Jason Pitre

Categorieën:

374 Afleveringen

  1. Episode 312 - Economics and Trade as Design Elements

    Gepubliceerd: 27-11-2021
  2. Episode 311: New Editions

    Gepubliceerd: 22-11-2021
  3. Episode 310: Asymmetric Roleplaying Game Design

    Gepubliceerd: 6-11-2021
  4. Episode 309: Getting your First RPG Published

    Gepubliceerd: 30-10-2021
  5. Episode 308: Games Are Art

    Gepubliceerd: 23-10-2021
  6. Episode 307: Contract Literacy 101

    Gepubliceerd: 16-10-2021
  7. Episode 306: Art Direction Case Study

    Gepubliceerd: 9-10-2021
  8. Episode 305 : Lowering the Barrier to Entry to Trad RPGs

    Gepubliceerd: 2-10-2021
  9. Episode 304 - Pitch Perfect

    Gepubliceerd: 25-9-2021
  10. Episode 303: New Tools for Old Hands

    Gepubliceerd: 19-9-2021
  11. Episode 302: Shores Not Quite Undiscovered

    Gepubliceerd: 12-9-2021
  12. Episode 301: Games, Gamefeel and Umami

    Gepubliceerd: 4-9-2021
  13. Episode 300: Crafting Game Mechanics to Support Player Agency

    Gepubliceerd: 28-8-2021
  14. Episode 299: NPCs as a Design Elements

    Gepubliceerd: 21-8-2021
  15. Episode 298: Becoming Better Than Well Intentioned

    Gepubliceerd: 14-8-2021
  16. Episode 297: Accessible Core Mechanics and Horror

    Gepubliceerd: 9-8-2021
  17. Episode 296: RPGs for Therapy

    Gepubliceerd: 24-7-2021
  18. Episode 295: Integrating the Natural World

    Gepubliceerd: 18-7-2021
  19. Episode 294: Applying Education Theory in Games

    Gepubliceerd: 11-7-2021
  20. Episode 293: Publishing in Asia

    Gepubliceerd: 3-7-2021

4 / 19

The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing

Visit the podcast's native language site