RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
382 Afleveringen
-
Episode 260 - Paying it Forward and Supporting Diverse Creators
Gepubliceerd: 30-5-2020 -
Episode 259 - More Than Just Victory Points
Gepubliceerd: 23-5-2020 -
Episode 258 - Crowdfunding on a Budget
Gepubliceerd: 16-5-2020 -
Episode 257 - The Three-Ring Setting: Scope in Game Design
Gepubliceerd: 9-5-2020 -
Episode 256 - Turn, Turn, Turn
Gepubliceerd: 2-5-2020 -
Episode 255 - Publish your own Games!
Gepubliceerd: 25-4-2020 -
Episode 254 - Science in RPGs and Larps
Gepubliceerd: 18-4-2020 -
Episode 253 - Holding Space for Teens
Gepubliceerd: 11-4-2020 -
Episode 252 - A Dive into the Theory of RPGs as a Communications Medium
Gepubliceerd: 4-4-2020 -
Episode 251 - Creating Mysteries in RPGs
Gepubliceerd: 28-3-2020 -
Episode 250 - Integrating World Building in Traditional RPGs
Gepubliceerd: 21-3-2020 -
Episode 249 - Insights Forged in the Dark
Gepubliceerd: 14-3-2020 -
Episode 248 - Time is of the Essence: Countdowns and Clocks in Games
Gepubliceerd: 7-3-2020 -
Episode 247 - How to Start a Business as a Game Designer
Gepubliceerd: 29-2-2020 -
Episode 246 - Making Good Financial Decisions as a Game Designer
Gepubliceerd: 22-2-2020 -
Episode 245 - Selling Games into Mass vs. Specialty Retail
Gepubliceerd: 15-2-2020 -
Episode 244 - Creating Safety Tools
Gepubliceerd: 8-2-2020 -
Episode 243 - Responsible Research
Gepubliceerd: 1-2-2020 -
Episode 242 - On Failure
Gepubliceerd: 25-1-2020 -
Episode 241 - Nostalgia as a Genre
Gepubliceerd: 18-1-2020
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing