RPG Design Panelcast
Een podcast door Jason Pitre
Categorieën:
374 Afleveringen
-
Episode 252 - A Dive into the Theory of RPGs as a Communications Medium
Gepubliceerd: 4-4-2020 -
Episode 251 - Creating Mysteries in RPGs
Gepubliceerd: 28-3-2020 -
Episode 250 - Integrating World Building in Traditional RPGs
Gepubliceerd: 21-3-2020 -
Episode 249 - Insights Forged in the Dark
Gepubliceerd: 14-3-2020 -
Episode 248 - Time is of the Essence: Countdowns and Clocks in Games
Gepubliceerd: 7-3-2020 -
Episode 247 - How to Start a Business as a Game Designer
Gepubliceerd: 29-2-2020 -
Episode 246 - Making Good Financial Decisions as a Game Designer
Gepubliceerd: 22-2-2020 -
Episode 245 - Selling Games into Mass vs. Specialty Retail
Gepubliceerd: 15-2-2020 -
Episode 244 - Creating Safety Tools
Gepubliceerd: 8-2-2020 -
Episode 243 - Responsible Research
Gepubliceerd: 1-2-2020 -
Episode 242 - On Failure
Gepubliceerd: 25-1-2020 -
Episode 241 - Nostalgia as a Genre
Gepubliceerd: 18-1-2020 -
Episode 240 - Distribution and Fulfillment
Gepubliceerd: 11-1-2020 -
Episode 239 - Honing your Game Pitch
Gepubliceerd: 4-1-2020 -
Episode 238 - Xenobiology and Speculative Zoology
Gepubliceerd: 28-12-2019 -
Episode 237 - The Transitive Power of Myth
Gepubliceerd: 21-12-2019 -
Episode 236 - Games And Education
Gepubliceerd: 14-12-2019 -
Episode 235 - Designing RPGs With Safety Tools Included
Gepubliceerd: 7-12-2019 -
Episode 234 - Planning a Kickstarter? What You Need to Know!
Gepubliceerd: 30-11-2019 -
Episode 233 - Deconstructing Religion in your Games
Gepubliceerd: 23-11-2019
The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing