RPG Design Panelcast

Een podcast door Jason Pitre

Categorieën:

374 Afleveringen

  1. Episode 252 - A Dive into the Theory of RPGs as a Communications Medium

    Gepubliceerd: 4-4-2020
  2. Episode 251 - Creating Mysteries in RPGs

    Gepubliceerd: 28-3-2020
  3. Episode 250 - Integrating World Building in Traditional RPGs

    Gepubliceerd: 21-3-2020
  4. Episode 249 - Insights Forged in the Dark

    Gepubliceerd: 14-3-2020
  5. Episode 248 - Time is of the Essence: Countdowns and Clocks in Games

    Gepubliceerd: 7-3-2020
  6. Episode 247 - How to Start a Business as a Game Designer

    Gepubliceerd: 29-2-2020
  7. Episode 246 - Making Good Financial Decisions as a Game Designer

    Gepubliceerd: 22-2-2020
  8. Episode 245 - Selling Games into Mass vs. Specialty Retail

    Gepubliceerd: 15-2-2020
  9. Episode 244 - Creating Safety Tools

    Gepubliceerd: 8-2-2020
  10. Episode 243 - Responsible Research

    Gepubliceerd: 1-2-2020
  11. Episode 242 - On Failure

    Gepubliceerd: 25-1-2020
  12. Episode 241 - Nostalgia as a Genre

    Gepubliceerd: 18-1-2020
  13. Episode 240 - Distribution and Fulfillment

    Gepubliceerd: 11-1-2020
  14. Episode 239 - Honing your Game Pitch

    Gepubliceerd: 4-1-2020
  15. Episode 238 - Xenobiology and Speculative Zoology

    Gepubliceerd: 28-12-2019
  16. Episode 237 - The Transitive Power of Myth

    Gepubliceerd: 21-12-2019
  17. Episode 236 - Games And Education

    Gepubliceerd: 14-12-2019
  18. Episode 235 - Designing RPGs With Safety Tools Included

    Gepubliceerd: 7-12-2019
  19. Episode 234 - Planning a Kickstarter? What You Need to Know!

    Gepubliceerd: 30-11-2019
  20. Episode 233 - Deconstructing Religion in your Games

    Gepubliceerd: 23-11-2019

7 / 19

The best recorded panels and seminars about analog game design and publishing

Visit the podcast's native language site