The Digiday Podcast
Een podcast door Digiday - Dinsdagen
430 Afleveringen
-
Washington Post’s Jed Hartman: The industry needs to stop whining about the duopoly
Gepubliceerd: 25-10-2017 -
Conde Nast's Craig Kostelic: 'We’re completely embracing programmatic'
Gepubliceerd: 18-10-2017 -
The New York Times’ Meredith Kopit Levien on driving subs and the NYT as a lifestyle brand
Gepubliceerd: 11-10-2017 -
Politico’s Poppy MacDonald: We’re not worried about the waning Trump bump
Gepubliceerd: 4-10-2017 -
Spirited Media’s Jim Brady: Growing audience through display advertising is ‘not natural’
Gepubliceerd: 27-9-2017 -
Quartz’s Kevin Delaney: Advertising is still a great business model for news
Gepubliceerd: 20-9-2017 -
Turner’s Howard Shimmel: Facebook’s not competing with TV
Gepubliceerd: 13-9-2017 -
Business Insider’s Henry Blodget: ‘We don’t want to aim for reach growth anymore’
Gepubliceerd: 6-9-2017 -
ABC’s Colby Smith: Follow the audience to grow digital, social reach
Gepubliceerd: 30-8-2017 -
The Onion’s Mike McAvoy: ‘There’s no money in news feed video’
Gepubliceerd: 23-8-2017
The Digiday Podcast is a weekly show on the big stories and issues that matter to brands, agencies and publishers as they transition to the digital age.