64 Afleveringen

  1. 24 - Empathy in Games

    Gepubliceerd: 23-6-2019
  2. 23 - Accessibility in Video Games

    Gepubliceerd: 9-6-2019
  3. 22 - The Souls Genre

    Gepubliceerd: 26-5-2019
  4. 21 - Historical Accuracy in Video Games

    Gepubliceerd: 12-5-2019
  5. 20 - Operant Conditioning in Video Games

    Gepubliceerd: 28-4-2019
  6. 19 - Story in Video Games

    Gepubliceerd: 14-4-2019
  7. 18 - Narrative Design in Board Games

    Gepubliceerd: 31-3-2019
  8. 17 - Analysis Paralysis

    Gepubliceerd: 17-3-2019
  9. 16 - Applied Card Game Design Theory

    Gepubliceerd: 3-3-2019
  10. 15 - Implicit Communication in Game Design

    Gepubliceerd: 17-2-2019
  11. 14 - Social Deduction in Game Design

    Gepubliceerd: 3-2-2019
  12. 13 - Board Game vs. Video Game Design

    Gepubliceerd: 20-1-2019
  13. 12 - Toxicity in Video Game Culture

    Gepubliceerd: 6-1-2019
  14. 11 - Violence in Game Design

    Gepubliceerd: 23-12-2018
  15. 10 - Games Journalism with Patrick Hickey Jr.

    Gepubliceerd: 9-12-2018
  16. 9 - Monetization in Video Games

    Gepubliceerd: 25-11-2018
  17. 8 - Designing Tutorials in Video Games

    Gepubliceerd: 11-11-2018
  18. 7 - Complexity & Depth in Game Design

    Gepubliceerd: 28-10-2018
  19. 6 - Applied Game Design Theory

    Gepubliceerd: 14-10-2018
  20. 5 - Positive & Negative Feedback in Game Design

    Gepubliceerd: 30-9-2018

3 / 4

An insiders’ take on games and game design.

Visit the podcast's native language site