The Panic Mode Podcast
Een podcast door Panic Mode - Zondagen
64 Afleveringen
-
24 - Empathy in Games
Gepubliceerd: 23-6-2019 -
23 - Accessibility in Video Games
Gepubliceerd: 9-6-2019 -
22 - The Souls Genre
Gepubliceerd: 26-5-2019 -
21 - Historical Accuracy in Video Games
Gepubliceerd: 12-5-2019 -
20 - Operant Conditioning in Video Games
Gepubliceerd: 28-4-2019 -
19 - Story in Video Games
Gepubliceerd: 14-4-2019 -
18 - Narrative Design in Board Games
Gepubliceerd: 31-3-2019 -
17 - Analysis Paralysis
Gepubliceerd: 17-3-2019 -
16 - Applied Card Game Design Theory
Gepubliceerd: 3-3-2019 -
15 - Implicit Communication in Game Design
Gepubliceerd: 17-2-2019 -
14 - Social Deduction in Game Design
Gepubliceerd: 3-2-2019 -
13 - Board Game vs. Video Game Design
Gepubliceerd: 20-1-2019 -
12 - Toxicity in Video Game Culture
Gepubliceerd: 6-1-2019 -
11 - Violence in Game Design
Gepubliceerd: 23-12-2018 -
10 - Games Journalism with Patrick Hickey Jr.
Gepubliceerd: 9-12-2018 -
9 - Monetization in Video Games
Gepubliceerd: 25-11-2018 -
8 - Designing Tutorials in Video Games
Gepubliceerd: 11-11-2018 -
7 - Complexity & Depth in Game Design
Gepubliceerd: 28-10-2018 -
6 - Applied Game Design Theory
Gepubliceerd: 14-10-2018 -
5 - Positive & Negative Feedback in Game Design
Gepubliceerd: 30-9-2018
An insiders’ take on games and game design.