96 Afleveringen

  1. The Pizza or the Basket? (Amusement Park Horror w/ Alanna Shaffer)

    Gepubliceerd: 4-9-2024
  2. Designing a Spooky Game (Part 3): Mr. Bones' Wild Ride

    Gepubliceerd: 21-8-2024
  3. Designing a Spooky Game (Part 2): The Setting

    Gepubliceerd: 7-8-2024
  4. Designing a Spooky Game (Part 1): The Brainstorm

    Gepubliceerd: 25-7-2024
  5. The Founder Olympics

    Gepubliceerd: 27-6-2024
  6. Our Best Design Doc Ideas

    Gepubliceerd: 3-6-2024
  7. The Taste Talent Gap

    Gepubliceerd: 3-5-2024
  8. Adapting a Text

    Gepubliceerd: 11-4-2024
  9. Working around a Job

    Gepubliceerd: 20-3-2024
  10. Obsessions

    Gepubliceerd: 21-2-2024
  11. Better Never Than Late?

    Gepubliceerd: 11-1-2024
  12. Designing Alone, but Not Lonely

    Gepubliceerd: 18-12-2023
  13. Design Session: What Makes a Good Solo RPG?

    Gepubliceerd: 15-11-2023
  14. Will We Ever Finish Questlandia 2?

    Gepubliceerd: 24-10-2023
  15. The Liminal Spaces of Six Flags

    Gepubliceerd: 26-9-2023
  16. "People Were Shorter Back Then" (Guest ep w/ historical interpreter Enzo!)

    Gepubliceerd: 24-8-2023
  17. Old Sturbridge Village

    Gepubliceerd: 28-7-2023
  18. Founder Energy

    Gepubliceerd: 5-7-2023
  19. Fish People

    Gepubliceerd: 6-6-2023
  20. Focusing on Focus

    Gepubliceerd: 10-5-2023

2 / 5

Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.

Visit the podcast's native language site