Design Doc
Een podcast door Hannah Shaffer and Evan Rowland - Woensdagen
96 Afleveringen
-
We're Writing a Novel
Gepubliceerd: 28-3-2023 -
Packed With Care (Part 2)
Gepubliceerd: 16-2-2023 -
Packed With Care (Part 1)
Gepubliceerd: 13-1-2023 -
Actually selling our games
Gepubliceerd: 23-12-2022 -
What to do when you're sick of your game
Gepubliceerd: 10-11-2022 -
FLETs (Fiddly Little End Things)
Gepubliceerd: 5-10-2022 -
Dispatch from an on-time timeline
Gepubliceerd: 9-9-2022 -
Imperfect Inspiration
Gepubliceerd: 21-7-2022 -
Bad lo-fi game ideas to study or relax to
Gepubliceerd: 28-5-2022 -
Underdressed and over-diced
Gepubliceerd: 16-3-2022 -
Kudos Conundrum
Gepubliceerd: 24-1-2022 -
Rekindling the Flame
Gepubliceerd: 27-12-2021 -
A Cat in the Lap and Other Good Things
Gepubliceerd: 2-12-2021 -
Numbers Hide Everything
Gepubliceerd: 8-11-2021 -
The Episode Before the Kickstarter
Gepubliceerd: 19-10-2021 -
Resist the Urge to Fill Negative Space
Gepubliceerd: 24-9-2021 -
The Work of Games Is Not Just Making Games
Gepubliceerd: 31-8-2021 -
Shootin the shoot
Gepubliceerd: 27-5-2021 -
How to Compare Roleplaying Games
Gepubliceerd: 6-4-2021 -
Deluxe Edition
Gepubliceerd: 16-3-2021
Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.
