Designer Notes
Een podcast door Idle Thumbs
Categorieën:
84 Afleveringen
-
Designer Notes 44: Clint Hocking - Part 2
Gepubliceerd: 31-12-2018 -
Designer Notes 43: Clint Hocking - Part 1
Gepubliceerd: 24-11-2018 -
Designer Notes 42: David Sirlin - Part 2
Gepubliceerd: 6-10-2018 -
Designer Notes 41: David Sirlin - Part 1
Gepubliceerd: 8-8-2018 -
Designer Notes 40: Brian Reynolds - Part 3
Gepubliceerd: 22-6-2018 -
Designer Notes 39: Brian Reynolds - Part 2
Gepubliceerd: 16-5-2018 -
Designer Notes 38: Brian Reynolds - Part 1
Gepubliceerd: 24-4-2018 -
Designer Notes 37: Chris Hecker - Part 2
Gepubliceerd: 12-3-2018 -
Designer Notes 36: Chris Hecker - Part 1
Gepubliceerd: 21-2-2018 -
Designer Notes 35: Manveer Heir
Gepubliceerd: 17-1-2018 -
Designer Notes 34: Tyler Sigman - Part 2
Gepubliceerd: 7-12-2017 -
Designer Notes 33: Tyler Sigman - Part 1
Gepubliceerd: 13-11-2017 -
Designer Notes 32: Asher Vollmer
Gepubliceerd: 5-10-2017 -
Designer Notes 31: Margaret Robertson
Gepubliceerd: 1-9-2017 -
Designer Notes 30: Steve Gaynor - Part 2
Gepubliceerd: 11-8-2017 -
Designer Notes 29: Steve Gaynor - Part 1
Gepubliceerd: 21-7-2017 -
Designer Notes 28: George Fan
Gepubliceerd: 16-6-2017 -
Designer Notes 27: Lucas Pope
Gepubliceerd: 21-5-2017 -
Designer Notes 26: Sid Meier - Part 4
Gepubliceerd: 6-5-2017 -
Designer Notes 25: Sid Meier - Part 3
Gepubliceerd: 23-2-2017
Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.