Designer Notes
Een podcast door Idle Thumbs
Categorieën:
84 Afleveringen
-
Designer Notes 24: Sid Meier - Part 2
Gepubliceerd: 23-11-2016 -
Designer Notes 23: Sid Meier - Part 1
Gepubliceerd: 25-10-2016 -
Designer Notes 22: Amy Hennig - Part 2
Gepubliceerd: 4-10-2016 -
Designer Notes 21: Amy Hennig - Part 1
Gepubliceerd: 20-9-2016 -
Designer Notes 20: Liz Ryerson
Gepubliceerd: 4-8-2016 -
Designer Notes 19: Louis Castle
Gepubliceerd: 15-6-2016 -
Designer Notes 18: Offworld Trading Company
Gepubliceerd: 6-5-2016 -
Designer Notes 17: Ananda Gupta
Gepubliceerd: 1-4-2016 -
Designer Notes 16: Tyriq Plummer
Gepubliceerd: 15-2-2016 -
Designer Notes 15: Nels Anderson
Gepubliceerd: 19-1-2016 -
Designer Notes 14: Mark Herman
Gepubliceerd: 21-12-2015 -
Designer Notes 13: Jamie Cheng
Gepubliceerd: 13-11-2015 -
Designer Notes 12: Davey Wreden
Gepubliceerd: 15-10-2015 -
Designer Notes 11: Chris Avellone
Gepubliceerd: 9-9-2015 -
Designer Notes 10: Nina Freeman
Gepubliceerd: 5-8-2015 -
Designer Notes 9: Bruce Shelley
Gepubliceerd: 26-6-2015 -
Designer Notes 8: Daniel Benmergui
Gepubliceerd: 8-6-2015 -
Designer Notes 7: Brad Muir
Gepubliceerd: 4-5-2015 -
Designer Notes 6: Chelsea Howe
Gepubliceerd: 20-4-2015 -
Designer Notes 5: Daniel Cook
Gepubliceerd: 9-3-2015
Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.