Designer Notes

Een podcast door Idle Thumbs

Categorieën:

84 Afleveringen

  1. Designer Notes 24: Sid Meier - Part 2

    Gepubliceerd: 23-11-2016
  2. Designer Notes 23: Sid Meier - Part 1

    Gepubliceerd: 25-10-2016
  3. Designer Notes 22: Amy Hennig - Part 2

    Gepubliceerd: 4-10-2016
  4. Designer Notes 21: Amy Hennig - Part 1

    Gepubliceerd: 20-9-2016
  5. Designer Notes 20: Liz Ryerson

    Gepubliceerd: 4-8-2016
  6. Designer Notes 19: Louis Castle

    Gepubliceerd: 15-6-2016
  7. Designer Notes 18: Offworld Trading Company

    Gepubliceerd: 6-5-2016
  8. Designer Notes 17: Ananda Gupta

    Gepubliceerd: 1-4-2016
  9. Designer Notes 16: Tyriq Plummer

    Gepubliceerd: 15-2-2016
  10. Designer Notes 15: Nels Anderson

    Gepubliceerd: 19-1-2016
  11. Designer Notes 14: Mark Herman

    Gepubliceerd: 21-12-2015
  12. Designer Notes 13: Jamie Cheng

    Gepubliceerd: 13-11-2015
  13. Designer Notes 12: Davey Wreden

    Gepubliceerd: 15-10-2015
  14. Designer Notes 11: Chris Avellone

    Gepubliceerd: 9-9-2015
  15. Designer Notes 10: Nina Freeman

    Gepubliceerd: 5-8-2015
  16. Designer Notes 9: Bruce Shelley

    Gepubliceerd: 26-6-2015
  17. Designer Notes 8: Daniel Benmergui

    Gepubliceerd: 8-6-2015
  18. Designer Notes 7: Brad Muir

    Gepubliceerd: 4-5-2015
  19. Designer Notes 6: Chelsea Howe

    Gepubliceerd: 20-4-2015
  20. Designer Notes 5: Daniel Cook

    Gepubliceerd: 9-3-2015

4 / 5

Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.

Visit the podcast's native language site