Furidashi Game Design Academy

Een podcast door Nicholas Theisen

Categorieën:

138 Afleveringen

  1. 104. Eliza

    Gepubliceerd: 22-5-2023
  2. 103. Contiguity in Worldbuilding

    Gepubliceerd: 24-4-2023
  3. 102. Kingdom Hearts 2

    Gepubliceerd: 17-4-2023
  4. 101. Character Progression

    Gepubliceerd: 27-3-2023
  5. 100. The Last of Us

    Gepubliceerd: 20-3-2023
  6. 99. Augmentation and Simulation

    Gepubliceerd: 20-2-2023
  7. 98. Wordle With Friends!

    Gepubliceerd: 13-2-2023
  8. 97. Games and Mystery Plot Structure

    Gepubliceerd: 23-1-2023
  9. 96. Pentiment

    Gepubliceerd: 16-1-2023
  10. 95. Immortality - Year End Special Pt. 2

    Gepubliceerd: 12-12-2022
  11. 94. Let’s Play! - The Cave of Time

    Gepubliceerd: 5-12-2022
  12. 93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1

    Gepubliceerd: 28-11-2022
  13. UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes

    Gepubliceerd: 21-11-2022
  14. 92. Ludonarrative Harmony?

    Gepubliceerd: 14-11-2022
  15. 91. VR Failing

    Gepubliceerd: 7-11-2022
  16. 90. Subjective Progression

    Gepubliceerd: 31-10-2022
  17. 89. Accessing Super Smash Bros.

    Gepubliceerd: 24-10-2022
  18. 88. Combat Encounters

    Gepubliceerd: 17-10-2022
  19. 87. Combat as Narrative

    Gepubliceerd: 10-10-2022
  20. 86. Learning Thru Immersion

    Gepubliceerd: 3-10-2022

2 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site