Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
Categorieën:
138 Afleveringen
-
104. Eliza
Gepubliceerd: 22-5-2023 -
103. Contiguity in Worldbuilding
Gepubliceerd: 24-4-2023 -
102. Kingdom Hearts 2
Gepubliceerd: 17-4-2023 -
101. Character Progression
Gepubliceerd: 27-3-2023 -
100. The Last of Us
Gepubliceerd: 20-3-2023 -
99. Augmentation and Simulation
Gepubliceerd: 20-2-2023 -
98. Wordle With Friends!
Gepubliceerd: 13-2-2023 -
97. Games and Mystery Plot Structure
Gepubliceerd: 23-1-2023 -
96. Pentiment
Gepubliceerd: 16-1-2023 -
95. Immortality - Year End Special Pt. 2
Gepubliceerd: 12-12-2022 -
94. Let’s Play! - The Cave of Time
Gepubliceerd: 5-12-2022 -
93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1
Gepubliceerd: 28-11-2022 -
UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes
Gepubliceerd: 21-11-2022 -
92. Ludonarrative Harmony?
Gepubliceerd: 14-11-2022 -
91. VR Failing
Gepubliceerd: 7-11-2022 -
90. Subjective Progression
Gepubliceerd: 31-10-2022 -
89. Accessing Super Smash Bros.
Gepubliceerd: 24-10-2022 -
88. Combat Encounters
Gepubliceerd: 17-10-2022 -
87. Combat as Narrative
Gepubliceerd: 10-10-2022 -
86. Learning Thru Immersion
Gepubliceerd: 3-10-2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.