Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
144 Afleveringen
-
91. VR Failing
Gepubliceerd: 7-11-2022 -
90. Subjective Progression
Gepubliceerd: 31-10-2022 -
89. Accessing Super Smash Bros.
Gepubliceerd: 24-10-2022 -
88. Combat Encounters
Gepubliceerd: 17-10-2022 -
87. Combat as Narrative
Gepubliceerd: 10-10-2022 -
86. Learning Thru Immersion
Gepubliceerd: 3-10-2022 -
85. The Immersion Spectrum
Gepubliceerd: 26-9-2022 -
84. Hard and Soft World Building
Gepubliceerd: 19-9-2022 -
83. World Building in Game Design
Gepubliceerd: 12-9-2022 -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Gepubliceerd: 5-9-2022 -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Gepubliceerd: 29-8-2022 -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Gepubliceerd: 22-8-2022 -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Gepubliceerd: 15-8-2022 -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Gepubliceerd: 8-8-2022 -
77. Narrative Delivery in Video Games
Gepubliceerd: 1-8-2022 -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Gepubliceerd: 25-7-2022 -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Gepubliceerd: 18-7-2022 -
74. Narrative Systems (Teaser)
Gepubliceerd: 11-7-2022 -
73. System[s] Shock
Gepubliceerd: 4-7-2022 -
72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)
Gepubliceerd: 27-6-2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.