144 Afleveringen

  1. 91. VR Failing

    Gepubliceerd: 7-11-2022
  2. 90. Subjective Progression

    Gepubliceerd: 31-10-2022
  3. 89. Accessing Super Smash Bros.

    Gepubliceerd: 24-10-2022
  4. 88. Combat Encounters

    Gepubliceerd: 17-10-2022
  5. 87. Combat as Narrative

    Gepubliceerd: 10-10-2022
  6. 86. Learning Thru Immersion

    Gepubliceerd: 3-10-2022
  7. 85. The Immersion Spectrum

    Gepubliceerd: 26-9-2022
  8. 84. Hard and Soft World Building

    Gepubliceerd: 19-9-2022
  9. 83. World Building in Game Design

    Gepubliceerd: 12-9-2022
  10. 82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)

    Gepubliceerd: 5-9-2022
  11. 81. Player Narrative vs. Game Narrative

    Gepubliceerd: 29-8-2022
  12. 80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)

    Gepubliceerd: 22-8-2022
  13. 79. The ”What” of Video Game Storytelling

    Gepubliceerd: 15-8-2022
  14. 78. Narrative vs. Progression (Teaser)

    Gepubliceerd: 8-8-2022
  15. 77. Narrative Delivery in Video Games

    Gepubliceerd: 1-8-2022
  16. 76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)

    Gepubliceerd: 25-7-2022
  17. 75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics

    Gepubliceerd: 18-7-2022
  18. 74. Narrative Systems (Teaser)

    Gepubliceerd: 11-7-2022
  19. 73. System[s] Shock

    Gepubliceerd: 4-7-2022
  20. 72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)

    Gepubliceerd: 27-6-2022

3 / 8

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site