Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
Categorieën:
138 Afleveringen
-
85. The Immersion Spectrum
Gepubliceerd: 26-9-2022 -
84. Hard and Soft World Building
Gepubliceerd: 19-9-2022 -
83. World Building in Game Design
Gepubliceerd: 12-9-2022 -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Gepubliceerd: 5-9-2022 -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Gepubliceerd: 29-8-2022 -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Gepubliceerd: 22-8-2022 -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Gepubliceerd: 15-8-2022 -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Gepubliceerd: 8-8-2022 -
77. Narrative Delivery in Video Games
Gepubliceerd: 1-8-2022 -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Gepubliceerd: 25-7-2022 -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Gepubliceerd: 18-7-2022 -
74. Narrative Systems (Teaser)
Gepubliceerd: 11-7-2022 -
73. System[s] Shock
Gepubliceerd: 4-7-2022 -
72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)
Gepubliceerd: 27-6-2022 -
71. Designing UrbanPlan
Gepubliceerd: 20-6-2022 -
70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)
Gepubliceerd: 13-6-2022 -
69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!
Gepubliceerd: 6-6-2022 -
68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)
Gepubliceerd: 30-5-2022 -
67. Adventures in Management: Backpack Hero
Gepubliceerd: 23-5-2022 -
66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)
Gepubliceerd: 16-5-2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.