Furidashi Game Design Academy

Een podcast door Nicholas Theisen

Categorieën:

138 Afleveringen

  1. 85. The Immersion Spectrum

    Gepubliceerd: 26-9-2022
  2. 84. Hard and Soft World Building

    Gepubliceerd: 19-9-2022
  3. 83. World Building in Game Design

    Gepubliceerd: 12-9-2022
  4. 82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)

    Gepubliceerd: 5-9-2022
  5. 81. Player Narrative vs. Game Narrative

    Gepubliceerd: 29-8-2022
  6. 80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)

    Gepubliceerd: 22-8-2022
  7. 79. The ”What” of Video Game Storytelling

    Gepubliceerd: 15-8-2022
  8. 78. Narrative vs. Progression (Teaser)

    Gepubliceerd: 8-8-2022
  9. 77. Narrative Delivery in Video Games

    Gepubliceerd: 1-8-2022
  10. 76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)

    Gepubliceerd: 25-7-2022
  11. 75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics

    Gepubliceerd: 18-7-2022
  12. 74. Narrative Systems (Teaser)

    Gepubliceerd: 11-7-2022
  13. 73. System[s] Shock

    Gepubliceerd: 4-7-2022
  14. 72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)

    Gepubliceerd: 27-6-2022
  15. 71. Designing UrbanPlan

    Gepubliceerd: 20-6-2022
  16. 70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)

    Gepubliceerd: 13-6-2022
  17. 69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!

    Gepubliceerd: 6-6-2022
  18. 68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)

    Gepubliceerd: 30-5-2022
  19. 67. Adventures in Management: Backpack Hero

    Gepubliceerd: 23-5-2022
  20. 66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)

    Gepubliceerd: 16-5-2022

3 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site