Furidashi Game Design Academy

Een podcast door Nicholas Theisen

Categorieën:

138 Afleveringen

  1. 65. Gameplay Loops & Emergent Narrative

    Gepubliceerd: 9-5-2022
  2. 64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)

    Gepubliceerd: 2-5-2022
  3. 63. Tabletop Design: Social Mechanics

    Gepubliceerd: 25-4-2022
  4. 62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)

    Gepubliceerd: 18-4-2022
  5. 61. Interview w/ Square Weasel Studio

    Gepubliceerd: 11-4-2022
  6. 60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)

    Gepubliceerd: 4-4-2022
  7. 59. Tabletop Design: Taking Turns

    Gepubliceerd: 28-3-2022
  8. 58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)

    Gepubliceerd: 21-3-2022
  9. 57. Order from RNG

    Gepubliceerd: 14-3-2022
  10. 56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)

    Gepubliceerd: 7-3-2022
  11. 55. Narrative Mechanics in Disco Elysium

    Gepubliceerd: 28-2-2022
  12. 54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)

    Gepubliceerd: 21-2-2022
  13. BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic

    Gepubliceerd: 15-2-2022
  14. 53. Character & Social Class in Dishonored

    Gepubliceerd: 14-2-2022
  15. 52. The Choice Matrix (Teaser)

    Gepubliceerd: 7-2-2022
  16. 51. Monopolies & Platform Economies

    Gepubliceerd: 31-1-2022
  17. 50. Games And/Or Animation (Teaser)

    Gepubliceerd: 24-1-2022
  18. 49. Game Engines and Film Production

    Gepubliceerd: 17-1-2022
  19. 48. 2021 Surprises and Letdowns

    Gepubliceerd: 27-12-2021
  20. 47. Bored Game Theory (Teaser)

    Gepubliceerd: 20-12-2021

4 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site