Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
Categorieën:
138 Afleveringen
-
65. Gameplay Loops & Emergent Narrative
Gepubliceerd: 9-5-2022 -
64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)
Gepubliceerd: 2-5-2022 -
63. Tabletop Design: Social Mechanics
Gepubliceerd: 25-4-2022 -
62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)
Gepubliceerd: 18-4-2022 -
61. Interview w/ Square Weasel Studio
Gepubliceerd: 11-4-2022 -
60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)
Gepubliceerd: 4-4-2022 -
59. Tabletop Design: Taking Turns
Gepubliceerd: 28-3-2022 -
58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)
Gepubliceerd: 21-3-2022 -
57. Order from RNG
Gepubliceerd: 14-3-2022 -
56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)
Gepubliceerd: 7-3-2022 -
55. Narrative Mechanics in Disco Elysium
Gepubliceerd: 28-2-2022 -
54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)
Gepubliceerd: 21-2-2022 -
BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic
Gepubliceerd: 15-2-2022 -
53. Character & Social Class in Dishonored
Gepubliceerd: 14-2-2022 -
52. The Choice Matrix (Teaser)
Gepubliceerd: 7-2-2022 -
51. Monopolies & Platform Economies
Gepubliceerd: 31-1-2022 -
50. Games And/Or Animation (Teaser)
Gepubliceerd: 24-1-2022 -
49. Game Engines and Film Production
Gepubliceerd: 17-1-2022 -
48. 2021 Surprises and Letdowns
Gepubliceerd: 27-12-2021 -
47. Bored Game Theory (Teaser)
Gepubliceerd: 20-12-2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.