144 Afleveringen

  1. 71. Designing UrbanPlan

    Gepubliceerd: 20-6-2022
  2. 70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)

    Gepubliceerd: 13-6-2022
  3. 69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!

    Gepubliceerd: 6-6-2022
  4. 68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)

    Gepubliceerd: 30-5-2022
  5. 67. Adventures in Management: Backpack Hero

    Gepubliceerd: 23-5-2022
  6. 66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)

    Gepubliceerd: 16-5-2022
  7. 65. Gameplay Loops & Emergent Narrative

    Gepubliceerd: 9-5-2022
  8. 64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)

    Gepubliceerd: 2-5-2022
  9. 63. Tabletop Design: Social Mechanics

    Gepubliceerd: 25-4-2022
  10. 62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)

    Gepubliceerd: 18-4-2022
  11. 61. Interview w/ Square Weasel Studio

    Gepubliceerd: 11-4-2022
  12. 60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)

    Gepubliceerd: 4-4-2022
  13. 59. Tabletop Design: Taking Turns

    Gepubliceerd: 28-3-2022
  14. 58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)

    Gepubliceerd: 21-3-2022
  15. 57. Order from RNG

    Gepubliceerd: 14-3-2022
  16. 56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)

    Gepubliceerd: 7-3-2022
  17. 55. Narrative Mechanics in Disco Elysium

    Gepubliceerd: 28-2-2022
  18. 54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)

    Gepubliceerd: 21-2-2022
  19. BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic

    Gepubliceerd: 15-2-2022
  20. 53. Character & Social Class in Dishonored

    Gepubliceerd: 14-2-2022

4 / 8

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site