Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
144 Afleveringen
-
71. Designing UrbanPlan
Gepubliceerd: 20-6-2022 -
70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)
Gepubliceerd: 13-6-2022 -
69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!
Gepubliceerd: 6-6-2022 -
68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)
Gepubliceerd: 30-5-2022 -
67. Adventures in Management: Backpack Hero
Gepubliceerd: 23-5-2022 -
66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)
Gepubliceerd: 16-5-2022 -
65. Gameplay Loops & Emergent Narrative
Gepubliceerd: 9-5-2022 -
64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)
Gepubliceerd: 2-5-2022 -
63. Tabletop Design: Social Mechanics
Gepubliceerd: 25-4-2022 -
62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)
Gepubliceerd: 18-4-2022 -
61. Interview w/ Square Weasel Studio
Gepubliceerd: 11-4-2022 -
60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)
Gepubliceerd: 4-4-2022 -
59. Tabletop Design: Taking Turns
Gepubliceerd: 28-3-2022 -
58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)
Gepubliceerd: 21-3-2022 -
57. Order from RNG
Gepubliceerd: 14-3-2022 -
56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)
Gepubliceerd: 7-3-2022 -
55. Narrative Mechanics in Disco Elysium
Gepubliceerd: 28-2-2022 -
54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)
Gepubliceerd: 21-2-2022 -
BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic
Gepubliceerd: 15-2-2022 -
53. Character & Social Class in Dishonored
Gepubliceerd: 14-2-2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.