Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
144 Afleveringen
-
52. The Choice Matrix (Teaser)
Gepubliceerd: 7-2-2022 -
51. Monopolies & Platform Economies
Gepubliceerd: 31-1-2022 -
50. Games And/Or Animation (Teaser)
Gepubliceerd: 24-1-2022 -
49. Game Engines and Film Production
Gepubliceerd: 17-1-2022 -
48. 2021 Surprises and Letdowns
Gepubliceerd: 27-12-2021 -
47. Bored Game Theory (Teaser)
Gepubliceerd: 20-12-2021 -
46. Cozy Game Theory
Gepubliceerd: 13-12-2021 -
45. Advocacy in Video Game Production (Teaser)
Gepubliceerd: 6-12-2021 -
44. AAA Impediments to Better Representation
Gepubliceerd: 29-11-2021 -
43. What Games Make of Us (Teaser)
Gepubliceerd: 22-11-2021 -
42. Seduced by Pac-Man w/ Russ Perkins
Gepubliceerd: 15-11-2021 -
*UNLOCKED* 27. Creative Direction and Auteur Theory
Gepubliceerd: 8-11-2021 -
41. Furidashi Behind the Scenes (Teaser)
Gepubliceerd: 1-11-2021 -
40. Furidashi Year in Review
Gepubliceerd: 25-10-2021 -
39. The Game You Want vs. The Game You Make (Teaser)
Gepubliceerd: 18-10-2021 -
38. ”You Want Designers to Do Less”
Gepubliceerd: 11-10-2021 -
37. The Real World of Mobile Gaming (Teaser)
Gepubliceerd: 4-10-2021 -
36. Mobile Games Revolution
Gepubliceerd: 27-9-2021 -
35. Designing Moral Choices (Teaser)
Gepubliceerd: 20-9-2021 -
34. Eliciting Player Empathy
Gepubliceerd: 13-9-2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.