Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen - Donderdagen
147 Afleveringen
-
36. Mobile Games Revolution
Gepubliceerd: 27-9-2021 -
35. Designing Moral Choices (Teaser)
Gepubliceerd: 20-9-2021 -
34. Eliciting Player Empathy
Gepubliceerd: 13-9-2021 -
33. Social Reproduction in Game Design (Teaser)
Gepubliceerd: 6-9-2021 -
32. The Core Game Design Loop
Gepubliceerd: 30-8-2021 -
Chillrant 11 - A Critique of the Core Gameplay Loop
Gepubliceerd: 23-8-2021 -
*UNLOCKED* 31. Misogyny Makes Games Worse
Gepubliceerd: 16-8-2021 -
30. How To Be a Gamedev Ally
Gepubliceerd: 9-8-2021 -
29. The Liminal Space Between Indie and AAA (Teaser)
Gepubliceerd: 2-8-2021 -
28. Of Oreos and Call of Duty
Gepubliceerd: 26-7-2021 -
Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)
Gepubliceerd: 22-7-2021 -
AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design
Gepubliceerd: 19-7-2021 -
27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)
Gepubliceerd: 12-7-2021 -
26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi
Gepubliceerd: 5-7-2021 -
25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2
Gepubliceerd: 28-6-2021 -
24. Centering Writing in Final Fantasy 14
Gepubliceerd: 21-6-2021 -
23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)
Gepubliceerd: 14-6-2021 -
22. Level Design I - Foundations
Gepubliceerd: 7-6-2021 -
21. Game as Platform (Teaser)
Gepubliceerd: 31-5-2021 -
20. What Constitutes a Game?
Gepubliceerd: 24-5-2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.