Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen
Categorieën:
138 Afleveringen
-
28. Of Oreos and Call of Duty
Gepubliceerd: 26-7-2021 -
Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)
Gepubliceerd: 22-7-2021 -
AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design
Gepubliceerd: 19-7-2021 -
27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)
Gepubliceerd: 12-7-2021 -
26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi
Gepubliceerd: 5-7-2021 -
25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2
Gepubliceerd: 28-6-2021 -
24. Centering Writing in Final Fantasy 14
Gepubliceerd: 21-6-2021 -
23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)
Gepubliceerd: 14-6-2021 -
22. Level Design I - Foundations
Gepubliceerd: 7-6-2021 -
21. Game as Platform (Teaser)
Gepubliceerd: 31-5-2021 -
20. What Constitutes a Game?
Gepubliceerd: 24-5-2021 -
19. Camera, Character, Controls (Teaser)
Gepubliceerd: 17-5-2021 -
18. Video Game Logic
Gepubliceerd: 10-5-2021 -
Chillrant 8 - Procedurally Generated Suffering
Gepubliceerd: 3-5-2021 -
17. Dungeons and Railroads
Gepubliceerd: 29-3-2021 -
16. Call of Duty: Breaking Dawn
Gepubliceerd: 23-3-2021 -
Chillrant 7 - Takeshi & Hiroshi
Gepubliceerd: 15-3-2021 -
15. Persona 5 Animus
Gepubliceerd: 8-3-2021 -
14. Franchise Philosophy
Gepubliceerd: 1-3-2021 -
13. Rewarding Game Design
Gepubliceerd: 22-2-2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.