Furidashi Game Design Academy

Een podcast door Nicholas Theisen

Categorieën:

138 Afleveringen

  1. 28. Of Oreos and Call of Duty

    Gepubliceerd: 26-7-2021
  2. Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)

    Gepubliceerd: 22-7-2021
  3. AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design

    Gepubliceerd: 19-7-2021
  4. 27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)

    Gepubliceerd: 12-7-2021
  5. 26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi

    Gepubliceerd: 5-7-2021
  6. 25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2

    Gepubliceerd: 28-6-2021
  7. 24. Centering Writing in Final Fantasy 14

    Gepubliceerd: 21-6-2021
  8. 23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)

    Gepubliceerd: 14-6-2021
  9. 22. Level Design I - Foundations

    Gepubliceerd: 7-6-2021
  10. 21. Game as Platform (Teaser)

    Gepubliceerd: 31-5-2021
  11. 20. What Constitutes a Game?

    Gepubliceerd: 24-5-2021
  12. 19. Camera, Character, Controls (Teaser)

    Gepubliceerd: 17-5-2021
  13. 18. Video Game Logic

    Gepubliceerd: 10-5-2021
  14. Chillrant 8 - Procedurally Generated Suffering

    Gepubliceerd: 3-5-2021
  15. 17. Dungeons and Railroads

    Gepubliceerd: 29-3-2021
  16. 16. Call of Duty: Breaking Dawn

    Gepubliceerd: 23-3-2021
  17. Chillrant 7 - Takeshi & Hiroshi

    Gepubliceerd: 15-3-2021
  18. 15. Persona 5 Animus

    Gepubliceerd: 8-3-2021
  19. 14. Franchise Philosophy

    Gepubliceerd: 1-3-2021
  20. 13. Rewarding Game Design

    Gepubliceerd: 22-2-2021

6 / 7

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site