Furidashi Game Design Academy
Een podcast door Nicholas Theisen - Donderdagen
147 Afleveringen
-
19. Camera, Character, Controls (Teaser)
Gepubliceerd: 17-5-2021 -
18. Video Game Logic
Gepubliceerd: 10-5-2021 -
Chillrant 8 - Procedurally Generated Suffering
Gepubliceerd: 3-5-2021 -
17. Dungeons and Railroads
Gepubliceerd: 29-3-2021 -
16. Call of Duty: Breaking Dawn
Gepubliceerd: 23-3-2021 -
Chillrant 7 - Takeshi & Hiroshi
Gepubliceerd: 15-3-2021 -
15. Persona 5 Animus
Gepubliceerd: 8-3-2021 -
14. Franchise Philosophy
Gepubliceerd: 1-3-2021 -
13. Rewarding Game Design
Gepubliceerd: 22-2-2021 -
12. Gamification Doesn't Work
Gepubliceerd: 15-2-2021 -
11. Controls, Controls! You Must Learn Controls!
Gepubliceerd: 8-2-2021 -
10. Free to Role Play
Gepubliceerd: 1-2-2021 -
Chillrant 6 - No More Assassin's Creed
Gepubliceerd: 31-1-2021 -
9. You're Not a Paper Doll
Gepubliceerd: 25-1-2021 -
8. There's No Such Thing as a JRPG
Gepubliceerd: 18-1-2021 -
7. YulePunk 2077
Gepubliceerd: 21-12-2020 -
Chillrant 5 - The Cult of Immersion
Gepubliceerd: 14-12-2020 -
6. Hell is Other Games
Gepubliceerd: 7-12-2020 -
Chillrant 4 - Free Indirect Camera
Gepubliceerd: 30-11-2020 -
5. Third Person Pluralism
Gepubliceerd: 23-11-2020
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.