Higher Ed AV Podcast
Een podcast door Joe Way - Dinsdagen
336 Afleveringen
-
336: Christmas Special
Gepubliceerd: 23-12-2025 -
335: Joe Way's Higher Ed AV Thanksgiving Episode
Gepubliceerd: 29-11-2025 -
334: Peter Murphy Lewis, CEO, Fractional CMO, Strategic Pete
Gepubliceerd: 21-10-2025 -
333: Matt Bolton, AV Design Engineer, University of Nebraska
Gepubliceerd: 14-10-2025 -
332: David Morales, CIO and SVP of Technology, Western Governors University
Gepubliceerd: 7-10-2025 -
331: Leom Holley, Assistant CIO, Infrastructure Services, University of California, Los Angeles (UCLA)
Gepubliceerd: 30-9-2025 -
330: Stephanie Orr, Director, Learning and Collaborative Environments, The Ohio State University
Gepubliceerd: 23-9-2025 -
329: Matt O'Reilly, Manager, Events and Classroom Experience, University of Toronto Mississauga
Gepubliceerd: 16-9-2025 -
328: Marc Cholewczynski, Associate Director of Academic Technology at Oregon State University
Gepubliceerd: 9-9-2025 -
327: Daniel Wray, AV Field Tech, University of Virginia
Gepubliceerd: 2-9-2025 -
326: Lex Evans, Account Manager, Corporate AV & Live Events, Epiphan Video
Gepubliceerd: 26-8-2025 -
325: Tim Neviska, Senior Audiovisual Solutions Manager, Kenyon College
Gepubliceerd: 19-8-2025 -
324: Replay Ep30 - Takeover Announcement on the HETMA Launch
Gepubliceerd: 15-7-2025 -
323: ICYMI: HETMA Press Conference - #RoadTo10K Announcement
Gepubliceerd: 8-7-2025 -
322: Chris Kelly, Creighton University
Gepubliceerd: 1-7-2025 -
321: CableEZ at InfoComm 2025: Live from the HETMA Booth
Gepubliceerd: 27-6-2025 -
320: Inogeni at InfoComm 2025: Live after the HETMA Booth
Gepubliceerd: 27-6-2025 -
319: Atlona not at InfoComm 2025: Live after the HETMA Booth
Gepubliceerd: 26-6-2025 -
318: Korbyt at InfoComm 2025: Live from the HETMA Booth
Gepubliceerd: 26-6-2025 -
317: Huddly at InfoComm 2025: Live After the HETMA Booth
Gepubliceerd: 26-6-2025
Podcast dedicated to building the AV/IT tech manager community in higher education through discussions on classroom technology and audiovisual support.
