112 Afleveringen

  1. Episode 109, Sandra Cashe, Setting Up for a CS Platform

    Gepubliceerd: 11-1-2022
  2. Ep 108, Jennie Li, Planning for Digital Customer Success

    Gepubliceerd: 18-11-2021
  3. Ep 107, Tao Stadler, Scoring Utilization

    Gepubliceerd: 4-11-2021
  4. Ep 106, Irene Lefton, Customer Success from the Customer's Perspective

    Gepubliceerd: 30-9-2021
  5. Ep 105, Bob London, How to Tear Down the Wall Between Customers and Vendors

    Gepubliceerd: 16-9-2021
  6. Ep 104, Chad Horenfeldt, Motivational Interviewing in Customer Success

    Gepubliceerd: 2-9-2021
  7. Ep 103, Bill Cushard, The Business Model of Customer Success

    Gepubliceerd: 19-8-2021
  8. Ep 102, Gary Rubinstein, Account Planning

    Gepubliceerd: 29-7-2021
  9. Ep 101, Emily Garza, Building Cross-Functional Relationships

    Gepubliceerd: 9-7-2021
  10. Ep 100, Shreesha Ramdas and Sanjay Poonen, Executive Alignment to Achieve Customer Centricity

    Gepubliceerd: 24-6-2021
  11. We are thrilled to announce that Strikedeck Radio is turning 100!

    Gepubliceerd: 15-6-2021
  12. Strikedeck Radio is Turning 100!!

    Gepubliceerd: 24-5-2021
  13. Ep 99, Book: The 7 Pillars of Customer Success, Wayne McCulloch

    Gepubliceerd: 30-4-2021
  14. Ep 98, Donna Weber, Onboarding Matters

    Gepubliceerd: 8-4-2021
  15. Ep 97, Sherrod Patching, TAMs vs CSMs

    Gepubliceerd: 25-3-2021
  16. Ep 96, Heather Matthews, Communication & Service in Customer Success

    Gepubliceerd: 11-3-2021
  17. Ep 95, Jim Kalbach, The Jobs to be Done Playbook

    Gepubliceerd: 18-2-2021
  18. Ep 94, Max Klimmek, Building & Scaling a Global CS Team

    Gepubliceerd: 4-2-2021
  19. Ep 93, Andrew Rowlands, Developing CS in a Non-SaaS Environment

    Gepubliceerd: 21-1-2021
  20. Ep 92, Meredith Blanchar, Focusing on Value in 2021

    Gepubliceerd: 7-1-2021

1 / 6

Formerly known as Strikedeck Radio

Visit the podcast's native language site