96 Afleveringen

  1. The Game Takes Shape

    Gepubliceerd: 18-6-2025
  2. The Rules Tell a Story

    Gepubliceerd: 4-6-2025
  3. Epilogues in Games

    Gepubliceerd: 21-5-2025
  4. Balancing the Pendulum

    Gepubliceerd: 7-5-2025
  5. Now You're the Bad Guy

    Gepubliceerd: 23-4-2025
  6. Don’t Stop Making Art! (Feat. Joshua A.C. Newman)

    Gepubliceerd: 9-4-2025
  7. It’s My Playtest and I’ll Cry If I Want To

    Gepubliceerd: 26-3-2025
  8. Pacing

    Gepubliceerd: 12-3-2025
  9. Insights and Secrets

    Gepubliceerd: 26-2-2025
  10. Rewards and Prizes

    Gepubliceerd: 12-2-2025
  11. The Art of Perfect Art

    Gepubliceerd: 29-1-2025
  12. What Makes a Good Playtest?

    Gepubliceerd: 15-1-2025
  13. When Mechanics Don't Match

    Gepubliceerd: 25-12-2024
  14. Going Places! (or, Navigation Mechanics in Games)

    Gepubliceerd: 11-12-2024
  15. A Moment of Rest

    Gepubliceerd: 27-11-2024
  16. Finding Community Again

    Gepubliceerd: 13-11-2024
  17. Levels of Doneness

    Gepubliceerd: 29-10-2024
  18. Judging a Book by Its Cover

    Gepubliceerd: 16-10-2024
  19. The Ideas You'll Be Buried With

    Gepubliceerd: 2-10-2024
  20. Designing a Spooky Game (Part 4): Finally, the Playtest

    Gepubliceerd: 18-9-2024

1 / 5

Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.

Visit the podcast's native language site